آج کا دن 27

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن کیسا

حمل
 آپ کے لئے آج اچھی خبر ہو سکتی ہے اور ایک بڑی رکاوٹ دور ہو گی۔ آپ کی مالی مدد بھی ہو سکتی ہے اور قرض وغیرہ کے حوالے سے بھی اہم پیش رفت ممکن ہے۔
ثور
 آپ کیوں پریشان ہو رہے ہیں۔ ان شاءاللہ سب ٹھیک ہوجائے گا۔ آپ کی ساری پریشانیاں ختم ہو جائیں گی اور آج تو آپ کو ایک نئے کام کی آفر بھی مل سکتی ہے۔
جوزہ
 مریخ جب تک زائچے میں رہے گا۔ غصہ بھی آئے گا اور کسی سے جھگڑے کا اندیشہ بھی رہے گا۔ کسی نہ کسی طرح صرف دو یوم اور سکون سے نکال لیں گے تو بہتر رہے گا۔
سرطان
 آپ کیوں چاہتے ہیں کہ تبدیلی لائی جائے۔ جلد بازی نہ کریں۔ جب پردہ غیب سے ایسا ہو تو زیادہ بہتر رہے گا۔ آج کا دن تو آپ کو صرف روزگار پر توجہ دینے کا ہے۔
اسد
 دوسروں کے معاملات سے دور رہیں اور کوشش کریں کہ چند دن خاموشی کے ساتھ ہر بات برداشت کرکے چلیں تو بہتر ہے۔ ویسے بھی مخالفت کرنے والے تیز ہو رہے ہیں۔
سنبلہ
 آج اچھا دن ہے۔ آپ کو ان شاءاللہ کوئی اہم اور اچھی خبر ہی ملے گی اور جس بھی کام کل تک رکاوٹ آ رہی تھی۔ آج وہ دور ہو جانے کی بہت امید بھی دکھائی دیتی ہے۔
میزان
 آج اچھا دن ثابت ہو سکتا ہے اور ایک بڑی رکاوٹ ختم ہو گی۔ جو لوگ کسی بھی طرف امید لگائے بیٹھے ہیں وہ ان شاءاللہ کوئی اچھی خبر سن لیں گے، صبر سے کام لیں۔
عقرب
 آپ کو روزانہ اب بہتری کی خبر مل رہی ہے مگر آپ اس سے کوئی خاص فائدہ اٹھاتے ہوئے نظر نہیں آتے۔ آج ایک آفر پھر آپ کے سامنے آ سکتی ہے توجہ کر لیں۔
قوس
 ابھی خود سے کوئی فیصلہ کرکے قدم نہ اٹھائیں اور حالات کے مطابق چلیں۔ آپ کی ذرا سی غلطی آپ کو کسی بڑی مشکل میں ڈال سکتی ہے۔ آج کا دن جلد بازی کا نہیں۔
جدی
 آپ کس طرف جا رہے ہیں۔ اپنے راستے پر رہیں تو بہت رہے اور اپنے لئے غلط فیصلے کرکے خود مشکل میں نہ ڈالیں۔ ان دنوں ستاروں کی چال آپ کے حق میں نہیں ہے۔
دلو
 جو اللہ پاک نے چاہنا ہے وہی ہونا ہے۔ اس وقت اگر آپ نے کوئی قدم اٹھانا ہے تو استخارہ کرلیں ،تاکہ اس طرف چلا جائے، جو لوگ بیمار ہیں وہ صدقہ بھی دیں۔
حوت
 ابھی دو تین یوم اپنا صدقہ دیتے رہیں اور اب اپنے دل کی بات کسی سے نہ کریں تو بہتر ہے۔ آج کا دن آپ کو وارننگ دے رہا ہے کہ کوئی جذباتی غلطی ہرگز نہ ہو۔

آج کا دن کیسا

ڈاکٹر وحید قریشی بطور محقق

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں