آج کا دن 56

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن کیسا

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 آج کا دن آپ کی سوچ کے مطابق اچھا رہے گا۔ ان شاءاللہ اپنے مقصد میں کامیابی کا سفر شروع ہوگا اور جس خطرے نے تنگ کر رکھا تھا وہ اب ٹل چکا ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 اللہ نے چاہا تو آج خود کو بہتری میں محسوس کریں گے اور جس بھی کام میں ہاتھ ڈالیں گے وہ غیر متوقع انداز سے ہوتا چلا جائے گا۔ پریشانی کم ہو جائے گی۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 جن افراد نے اپنے مالی معاملات کے حوالے سے بڑے تنگ دن گزاریں ہیں وہ اب اس حوالے سے شاندار بہتری کی طرف پیش قدمی شروع کریں گے اور آج رقم بھی ملے گی۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 دوسروں کی باتوں مت آئیں آپ مناسب جانب سفر کر رہے ہیں۔ بڑی امید ہے کہ آپ کو اسی راستے پر کامیابی ملے گی۔ آج پرانے ایک معاملے سے نجات بھی ملے گی۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 جو لوگ اپنے گھر میں بے سکونی محسوس کر رہے تھے۔ ان شاءاللہ وہ اب کافی حد تک بہتری میں آجائیں گے۔ آج کا دن کشیدگی کم کرے گا اور اچھی خبر دے گا۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 آپ کی رقم اگر بلاک ہے تو اس کے نکلنے کے امکانات پیدا ہو گئے اور بڑا اچھا سلسلہ سامنے آنے کی امید ہے۔ آپ نے اب رسک بھی لینا ہے اور بھی بڑی جلدی۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 توبہ کریں۔ اس راستے پر بار بار چل کر اپنے آپ کو مشکل میں مت ڈالیں۔ آپ نے جہاں سے نقصان اٹھایا تھا۔ آج خاموشی اختیار کریں اور صدقے کی بھی ضرورت ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 جو لوگ کسی بھی الجھن کا شکار ہیں۔ وہ آج شام تک امید ہے کہ اس سے نکل آئیں گے۔ آج کا دن مالی لحاظ سے اچھا اور مشکل سے نکلنے بحکم اللہ مددگار ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 بند راستے ان شاءاللہ کھل رہے ہیں۔ آپ آزاد ہو رہے ہیں اور جس بھی پریشانی نے تنگ کر رکھا تھا۔ وہ تو آج دوپہر تک ہی بھاگ جائے گی۔ فکر مند نہ ہوں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 آپ چل کر اس شخص کے پاس جائیں جس کا دل دکھایا تھا۔ اپنے کئے کی معافی مانگیں اور پھر خاموشی سے کسی غریب کی مدد کر دیں۔ راستے کس طرح کھلتے ہیں دیکھ لیں گے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 آپ بار بار اپنی پوزیشن نہ بدلیں اور جب تک آپ کے ہاتھ میں کچھ نہ ہو آپ کو پروگرام یا حکمت عملی بھی بنائیں۔ پہلے خود کو مالی طور پر مضبوط کرلیں، پھر دیکھیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 اس وقت آپ کا ستارہ بحکم اللہ اچھی پوزیشن پر آ رہا ہے۔ کافی عرصہ مشکل میں گزارہ ہے۔ اب حالات بدل رہے ہیں اور آپ کو ایک بند گلی سے باہر نکال رہے ہیں۔

آج کا دن کیسا

ڈاکٹر وحید قریشی بطور محقق

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں