آج کا دن 68

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن کیسا

 برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

کل جو رکاوٹ محسوس کی جا رہی تھی آج اس کے دوپہر تک ٹوٹنے کے امکان ہیں اس لئے فکر مند نہ ہوں۔آج مالی طور پر بھی قدرے بہتری آ رہی ہے۔ ضرورت پوری ہو جائے گی۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

امید تو بہت ہے کہ آپ کو آفر ملے اور موجودہ جگہ سے تبدیلی کے اشارے بھی بہرحال دونوں صورتوں میں آپ کے لئے بہتر رہے گا۔ آج کا دن آپ کی ایک بڑی خواہش تو پوری کرے گا۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ کو خانگی مسئلے بھی تنگ کر سکتے ہیں اور ان لوگوں سے بھی اختلافات کا اندیشہ ہے۔ جن کو آپ کافی عزت دیتے تھے اور پیارکرتے تھے۔ ایک بار پھر غصہ قابو میں رکھنے کا مشورہ ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

کسی بھی غیر کے کام سے دور رہیں۔ وہ تو بھاگ جائے گا اور ساری بلاآپ کے گلے میں پڑ جائے گی۔ آج نازک سا دن ہے۔ صبح گھر سے صدقہ دے کر ہی نکلیں تو بہتر ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

اچھا دن ہے۔ آپ کو ان شاءاللہ اپنے کام میں آسانیاں ملیں گی اور جو چاہ رہے تھے۔ وہ ممکن نظر آتا ہے۔ آج ایک پرانے دوست کو بھی اپنے حوالے سے مددگار ہی پائیں گے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

کچھ لوگوں کی جانب غیر متوقع طور پر پریشانیوں کا سلسلہ جاری ہے۔ آپ کو صرف اپنا صدقہ دیتے رہنے کی ضرورت ہے۔ آج ہو سکے تو دو غریبوں کو بھی کھانا کھلانا بہت اچھا رہے گا۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

سورئہ قلم کی آخری دوآیات کو پڑھنا اپنی روٹین میں شامل کر لیں۔ آج کل خون بہت ہلکا ہے۔ بہت جلد بدنظری اور نحوست کا شکار ہو رہے ہیں۔ مزید صدقہ بھی دیتے رہیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ انجانی جگہ سے رزق حاصل کریں گے۔ وہ رب ہے جو اس لامقام سے انسان کو نوازتا ہے جس کا اس کو اندازہ بھی نہیں ہوتا۔ آج کا دن بہرحال آپ کے لئے بہت اچھا ثابت ہوگا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آپ جس بھی شخص پر ضرورت سے زیادہ اعتبار کررہے ہیں۔ وہ آپ کو کسی وقت بھی دھوکا دے سکتا ہے۔ اس بات کو یاد رکھیں۔ اس لئے اوپن ہونے کی ہرگز ضرورت نہیں ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

اس وقت عطارد زائچے میں موجود ہے جو آپ کو مالی طور پر بحکم اللہ مضبوط کرے گا اور لامقام جگہ سے رزق کے حصول میں آسانی ہوگی۔ آج کا دن سمجھ لیں کہ آپ کا ہی ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

کسی بھی ایسے کام سے دور رہیں، جس میں ذرا سا بھی شک ہو کہ آپ کی عزت میں خرابی ہو سکتی ہے۔ یاد رکھیں کہ اگر ذہن میں بات ہونے کے باوجود شرارت کی تو ذمہ دار خود ہوں گے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

اس وقت مشتری زائچے میں موجود ہے۔ جو آپ کی کئی معاملات میں بحکم اللہ بہتری دینے کا سبب بنے گا۔ آج کا دن مالی لحاط سے سب سے اہم ہے۔ اس پر توجہ ضرور دیں۔

آج کا دن کیسا

ڈاکٹر وحید قریشی بطور محقق

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں