آج کا دن 62

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن کیسا

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

جس بات کو لے کر پریشان ہیں۔ میرے اللہ کے حکم سے اس کا کوئی نہ کوئی حل تو نکل ہی آئے گا اور آج مبارک دن ہے۔ روحانی حوالے سے بھی کوئی غیبی خبر ہے آپ کے لئے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

جو لوگ کسی بھی مشکل کا شکار ہیں وہ آج اگر ہو سکے تو دو بھوکوں کو کھانا کھلا دیں تو صورت حال بدل جائے گی۔ آج کا دن اہم ہے اور کسی کامیابی کی نوید بھی دے رہا ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

چلتے ہوئے کاموں میں جو رکاوٹ محسوس کر رہے ہیں۔ وہ عارضی ہے۔ کل تک امیدہے کہ یہ رکاوٹ بھی دور ہو گی اور اپنے معاملات کے حوالے سے ان شاءاللہ اچھی خبر ملے گی۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

جس بھی طرف سے آج آفر آئے اس کو قبول کر لینے میں کوئی ہرج نہیں ہے۔ اس میں تو فائدہ محسوس ہوتا ہے اور آج پرانے کسی تعلق کی وجہ سے بھی کچھ اہم خبر ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

دوستوں سے رابطے میں رہیں۔ ان میں سے کوئی کام کا ہے اور جس کام کی رکاوٹ آپ کو تنگ کر رہی ہے۔ میرا اللہ نے چاہا تو وہ دور ہو گی۔ آج کل میں رقم ملنے کی امید ہے، ان شاءاللہ۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

جلد بازی میں فیصلے نہ کریں۔ آپ کو اس طرح تو بڑی مشکل ہوگی۔ آپ تمام تر پرانے حالات کا از سر نو جائدہ لیں پھر کوئی قدم اٹھائیں۔ امید ہے مناسب راستہ مل جائے گا۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

کچھ نہ کچھ تو خرابی ہے، اپنوں کے درمیان۔ جو اختلافات کا سبب بن سکتی ہے۔ اس لئے محتاط رہیں اور غصہ کرنے کی بجائے اب حکمت عملی سے چلنا ہوگا۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آج دوپہر کے بعد سے ہی آپ کو اچھی خبر مل جائے گی۔ جس سے جاری بڑی ٹینشن کا خاتمہ ہو سکے گا جو لوگ تبادلہ چاہتے ہیں۔ آج ان کو خبر مل جانے کی امید ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

کسی بھی ایسے شخص کا اعتبار نہ کریں جس نے ماضی میں دھوکا دیا تھا۔ آج وہ پھر وہی حرکت کر سکتا ہے۔ آپ نے بڑے محتاط انداز سے اب پلاننگ کرکے چلنا ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

ایک وقت میں دو خوشیاں ملنے کی امید ہے اور جو لوگ کسی بھی کوشش میں لگے ہوئے تھے وہ ان شاءاللہ اس میں کامیاب ہوں گے۔ آج آپ کی صحت بھی بہتر ہو سکے گی۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

کسی بھی الجھن سے نکلنے کے لئے ان شاءاللہ قدرتی اسباب بنیں گے اور کچھ پرانے معاملات سے بھی نکلنے کا نیا راستہ سامنے ہوگا۔ اپنے گھر میں خاص توجہ کی اشد ضرورت ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آپ کو جن امور میں خرابی محسوس ہو رہی تھی۔ ایک غیر متوقع خبر سب کچھ ٹھیک کر دے گی۔ آج ہونے والی بڑی پیش رفت ان شاءاللہ مستقبل کے ہوالے سے بہترین ہوگی۔

آج کا دن کیسا

ڈاکٹر وحید قریشی بطور محقق

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں