آج کا دن 86

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن کیسا

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

صحت کا خانہ کمزور ہے۔ صدقہ دیتے رہیں اور لاپرواہی کا مظاہرہ مت کریں۔ روزگار کے حوالے سے بس تھوڑی سی ہمت کرنے کی ضرورت ہے، بہتری محسوس کریں گے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

جن لوگو ںنے اپنے کام میں تبدیلی کرنی ہے وہ ابھی تھوڑا سا انتظار کرلیں، امید تو بہت ہے کہ اسی میں فائدہ حاصل ہوگا اور آج سے ہی ہونا شروع ہو سکتا ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

ناجانے کیوں آپ کے نصیب میں وفا ہی نہیں ہے، جس کے ساتھ نیکی کی اس نے ہی دھوکا دیا۔ آپ پھر بھی ان سے دور نہیں ہوتے۔آج اپنی عزت کی حفاظت کا مشورہ ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

جو لوگ کسی بھی الجھن میں پھنسے ہوئے ہیں وہ ان شاءاللہ اب اس سے نکلنے میں کامیاب ہوں گے اور بیماری دینے والا ستارہ عقرب بھی زائچہ سے نکل چکا ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

اب سیدھے راستے پر آ جائیں۔ ذرا سی شرارت اور خرابی آپ کے لئے بڑی ہی مشکل پیدا کر سکتی ہے۔ اس وقت ویسے بھی مخالفت سر چڑ کر بول رہی ہے، خیال کریں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

دماغ پر بوجھل پن ہے۔ کسی کام میں دل نہیں لگتا اور جس سے امید لگا رکھی تھی، وہ بھی اب نظریں بدل رہا ہے۔ آپ اب حسبنا اللہ و نعیم الوکیل کا ورد شروع کریں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ وقت کی قدر نہیں کرتے۔ بعد میں جب گزر جاتا ہے تو سخت پچھتاوا ہوتا ہے۔ آج ایک مرتبہ قسمت پھر موقع دے رہی ہے۔ اس کو اپنے ہاتھوں سے ہرگز نہ جانے دیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

ابھی تبدیلی کی طرف نہ جائیں۔ اللہ پاک کو جب منظور ہوا تو اس کے سلسلے اور اسباب خودبخود بن جائیں گے۔ آج جو مل رہا ہے۔ بس اس کا ہی شکر ادا کریں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

اللہ پاک ضرورتیں تو پوری کر رہے ہیں۔ پھر آپ پریشان کیوں ہیں۔ شاٹ کٹ راستہ اختیار مت کریں۔ نقصان ہوگا۔ آج کا دن اہم ہے، کچھ نہ کچھ تو ہاتھ میں آ سکتا ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

آپ کے لئے روزگار کے سلسلے میں ان شاءاللہ امید ہے کہ کوئی اچھی خبر ہے اور جس مقصدکے لئے رقم درکار ہے اس کا بندوبست بھی ہو جائے گا۔ آج شام تک مسئلہ حل ہو گا۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آپ کو جب بھی ضرورت پڑی کسی بھی مقصد کے لئے۔ آپ کی پردہ غیب سے مدد ہوئی اور اب بھی ایسا ہی لگتا ہے۔ آج آزما کر دیکھ لیں، اللہ پاک کو بڑا مہربان پائیں گے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

سازشی لوگوں کا ٹولہ ایک مرتبہ پھر چوکنا ہوگیا ہے۔ آپ کو خبردار کیا جا رہا ہے کہ اپنی آنکھیں اور کان کھولے رکھیں، ورنہ وہ فائدہ اٹھا لے جائیں گے اور آپ دیکھتے رہیں گے۔

ڈاکٹر وحید قریشی بطور محقق

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

آج کا دن کیسا

اپنا تبصرہ بھیجیں