آج کا دن 46

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

آج کا دن میرے اللہ نے چاہا تو اچھا ہی گزرے گا۔ ہو سکتا ہے کوئی اہم خواہش بھی پوری ہو اور جس طرف سے امید لگا رکھی تھی وہاں سے کوئی اہم اور اچھی خبر آ جائے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

اپنے لئے خود بار بار مشکلات پیدا نہ کریں۔ صرف زبان کو ہی تالا لگا لیں گے تو کافی پریشانیوں سے ان شاءاللہ بچ جائیں گے۔ آج صرف جائز کام میں ہاتھ ڈالیں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ نے اپنے لئے خود مشکلات پیدا کی ہوئی ہیں۔ اپنے اندر کے غصے کو پی لیں اور برداشت کرنا سیکھیں، جب تک ایسا نہ ہوگا زندگی میں مشکلات بھی ختم نہ ہو سکیں گی۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آج آپ کو اپنے لئے کوئی اہم فیصلہ کرنا ہوگا اور اللہ پاک سے خاص دعا کرنی بھی ہوگی کہ اے اللہ جو میرے حق میں بہتر ہے صرف وہ کر دے اور جن کا اندازہ ہے ان مخالفین سے دور رہیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

اگر کوئی پیشکش آئے تو غور کریں۔ استخارے کی مدد لیں پھر جو جواب آئے اس کے مطابق قدم اٹھا لیں، مگر زبان کو قابو میں رکھنے کا بھی مشورہ دیا جا رہا ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

کثرت سے تیسرے کلمے کا ورد کرتے رہا کریں۔ اس عمل سے ان شاءاللہ ساری پریشانیاں ضرور بھاگ جائیں گی اور اب نماز کی پابندی کرلیں۔ بہت سارا وقت برباد کر دیا ہے آپ نے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آج مبارک دن ہے۔ امید اللہ تو بہت ہے کہ کسی جانب سے اچھی خبر سب معاملات کو ٹھیک کرنے میں مددگار ثابت ہوگی، لیکن اب آپ کی محنت بھی اہم رول ادا کرے گی تو۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

انشاءاللہ کوئی اچھا معاملہ ہی ہونے جا رہا ہے اور جو لوگ خود کو کسی بندش وغیرہ میں مبتلا سمجھتے ہیں وہ خود کو آزاد سمجھیں ایسا کچھ نہیں ہے، اگر رکاوٹ ہے بھی تو آپ کی غلطیوں کی وجہ سے ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آپ تو ایک مشکل سے نکلنے ہیں تو دوسری میں پھنس جاتے ہیں۔ کیا وجہ ہے، اس کے لئے استخارہ کر لینا زیادہ بہتر ہے۔ اور آپ کچھ وقت نکال کر ذکر الٰہی پر بھی توجہ دیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

صدقہ دیں ضروری ہے آپ کے لئے تاکہ جتنی بلائیں سر پر محسوس ہو رہی ہیں وہ ٹل جائیں۔ اس وقت صورت حال عجیب سی ہے۔ ایسی صورت میں کثرت یا حی یا قیوم کا ورد کریں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

بار بار توبہ کرنے کا مشورہ پایا جا رہا ہے۔ زائچہ جس چیز کی نشاندہی کر رہا ہے۔ وہ پریشانیاں آپ کی اپنی پیدا کرتا محسوس ہو رہی ہے۔ ان کی اصلاح جلد سے جلد کرنا بے حد ضروری ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آج شام تک میرے اللہ نے چاہا تو صورت حال بہتر ہو کر پریشانی سے نجات مل جائے گی اور روزگار کے حوالے سے بھی لاحق پریشانی انشاءاللہ ختم ہونے کے قریب ہوگی۔

آج کا دن

ڈاکٹر وحید قریشی بطور محقق

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں