آج کا دن 21

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

ابھی تک حالات بہتر نہیں ہو سکے۔ آپ کی پریشانی اس وقت تک برقرار رہے گی جب تک آپ سچے دل سے توبہ کرکے اپنے معاملات درست نہیں، کرتے حقوق العباد کے حوالے سے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

آپ مایوس کیوں ہو رہے ہو۔ کیوں اپنے اللہ پاک پر بھروسہ نہیں کر رہے اچھے دن نہیں رہے تو بُرے بھی نہیں رہیں گے۔ ان شاءاللہ جلد سب کچھ ٹھیک ہو جائے گا۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ جب اپنی روحانی قوتیں اجاگر کرنے میں کامیاب ہوگئے تو ایک بھی پریشانی برقرار نہیں رہے گی۔ نماز کو پکڑیں اور زبان پر یاحی یا قیوم کا ذکر کثرت سے جاری رہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آپ کی دلی خواہش ان شاءاللہ ضرور پوری ہو گی جب آپ کے ذات الٰہی سے رشتے مضبوط ہوں گے۔ یہ آپ نے کرنے میں وہ آپ جانتے ہیں کہ آپ کے اندر کیا مسئلے ہیں۔ ان کو حل کریں بس۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

حقوق العباد کے حوالے سے جہاں جہاں پر غلطیاں ہوئی ہیں۔ انکو فوری ٹھیک کرکے اللہ پاک سے معافی مانگیں۔ وہ ضرور آپ کو مشکل سے نکال دے گا۔ اس لئے توبہ کرنے کا عمل برقرار رکھیں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آج اللہ پاک کا نام لے کر اپنے نیک مقاصد کی جانب قدم اٹھائیں اور دعا کریں گے تو ان شاءاللہ اپنے مقصد میں کامیابی مل جائے گی، لیکن نیت صاف ہونی چاہیے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

اللہ نے چاہا تو کسی بڑے کام میں آسانی پیدا ہوگی اور غیر متوقع طور پر اہم خبر بھی مل سکتی ہے جس کا کافی دنوں سے انتظار تھا۔ بس اب خود سے کوئی قدم نہ اٹھائیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ نے پچھلے دنوں کافی مشکل اور سخت وقت گزارہ ہے۔ اللہ پاک سے بڑی امید ہے کہ اب مشکلات آسانیوں میں بدل جائیں گی اور آپ کو ذہنی سکون بھی نصیب ہوگا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آپ جسبھی معاملات میں مشکلات کا شکار ہیں اس کو دور کرنے کے لئے سب سے پہلے اپنی اصلاح ضروری ہے اور ہر اس کام سے دور ہو جائیں جو شرعی طور پر بالکل ناجائز ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

دعا کریں اللہ پاک آپ کے لئے کوئی بہتر سلسلہ پیدا فرما دے۔ اس وقت تو ستارہ مشکل میں ہے اور شاہد آپ کی غلطیوں کی وجہ سے ایسا ہے۔ آپ اس طرف توجہ نہیں دے رہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آپ کے ساتھ اس وقت جو بھی ہو رہا ہے۔ انشاءاللہ اس کا ازالہ ضرورہو سکے گا۔ آپ خاموشی سے صرف اچھے وقت کا انتظار کریں اور اپنے سارے معاملات سپرد اللہ کر دیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

جو لوگ کسی بھی ایسے کام کو لے کر پریشان تھے۔ جو ان کو بڑا مشکل لگ رہا تھا تو میرے اللہ نے چاہا تو وہ اب آسان ہو جائے گا اور سب سے بڑی بات مخالفت کا سلسلہ رک سکتا ہے۔

آج کا دن

ڈاکٹر وحید قریشی بطور محقق

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں