آج کا دن 55

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

جو کام کل تک مشکل لگ رہا تھا ان شاءاللہ آسان ہوگا مگر آپ بھی سیدھے راستے پر چلیں بار بار اپنی پوزیشن تبدیل مت کریں اور اپنے دل کو قابو میں رکھیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

آپ کی اہم ذمہ داری کم ہو گی اور آج آپ کو کچھ مالی فائدہ بھی ہو سکتا ہے جس پریشانی نے کافی دنوں سے تنگ کیا ہوا تھا وہ بھی اب ختم ہونے والی ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ کو اپنے راز کسی کو بتانے کی ہرگز ضرورت نہیں ہے وہ اوپن ہو سکتے ہیں البتہ روز گار کا خانہ کھلا ہوا ہے اس میں جس قدر محنت کی جائے وہ بہت کم ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

اپنے روز گار میں تبدیلی لانے کے لئے جو اقدام کر سکتے ہیں وہ ضرور کریں اس یں کامیابی ملنے کے واضح امکانات ہیں آج کسی طرف سے شاہد کوئی بڑی آفر بھی آ جائے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آپ کو جن معاملات میں مشکل آ رہی تھی اب اس میں نمایاں کمی کے امکانات پیدا ہو گئے ہیں آج کا دن تو اس حوالے سے بڑا اہم ہے شام تک خوشی کی خبر مل سکتی ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

روز مرہ کے معاملات میں چھوٹی موٹی باتوں سے بالکل نہ گھبرائیں کسی قسم کے بڑے نقصان کا ہرگز خطرہ نہیں ہے۔ اس وقت تو ضرورت ہے تو وہ آپ کے کام پر دل لگانے کی ادھر غور کریں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ صحت کا خاص خیال رکھیں دماغ بے حد بوجھل ہے آجکل آپ فضول قسم کی سوچوں کا شکار ہیں۔ صدقہ بھی دیں اور نماز کی طرف آ جائیں تو بہتر ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

کسی بھی قسم کے حالات میں بھی آپ کو کوئی خطرہ نہیں ہے۔ بالکل فکر نہ کریں اور صرف روز گار پر توجہ دیں ان دنوں قرض کی ادائیگی کا سلسلہ بھی بن سکتا ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آپ کے لئے بار بار یہ مشورہ ہے کہ آپ توبہ کریں کئی معاملات میں خود ہی اپنا نقصان کر رہے ہیں۔ یہ کس جرم کی سزا ہے آپ کو ابھی تک اس کا شاید اندازہ ہی نہیں ہو رہا۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

بدلتے ہوئے حالات میں آج کچھ اہم خبر ہو سکتی ہے آپ کے لئے اور امید تو بہت ہے کہ وہ اچھی خبر ہی ہو گی شاید مستقبل کے حوالے سے ہو۔ بیماری کے لئے صدقہ ضروری ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آپ کس طرف جا رہے ہیں پھر اپنا راستہ بدیل کر رہے ہیں ایسی غلطی شاید مہنگی پڑ سکتی ہے۔ اپنی آنکھیں کھولیں اور اگر سمجھ میں نہیں آ رہا تو پھر استخارے کی مدد سے چلیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آج اچھا اور خوشگوار دن ہے آپ کی ایک دعا تو پوری ہونے جا رہی ہے اور جس چیز کے پیچھے بھاگ رہے ہیں اس کے قریب آنے کی امید بھی پوری ہونے جا رہی ہے۔

آج کا دن

ڈاکٹر وحید قریشی بطور محقق

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں