آج کا دن 61

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

بدنظری والی کیفیت آج بھی برقرار ہے۔ آپ کو نظر اتارنے اور صدقہ دینے کا مشورہ ہے ابھی کسی بھی کام میں خاص کامیابی نہیں ملے گی۔ نظر ختم ہو گی تب جا کر بہت کچھ بہتر ہو سکے گا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

کاروباری لوگوں کے لئے اچھا دن ہے۔ وہ آج بڑا فائدہ حاصل کر سکتے ہیں اور مزید سرمایہ کاری بھی کر سکتے ہیں۔ آج کا دن نوکری کے لئے بھی اچھا ہے اور گھریلو ماحول میں بھی بہتری دے گا۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

صورت حال دن بدن آپ کے حق میں بہتر ہوتی جا رہی ہے۔ آپ جس پریشانی سے گزرے ہیں۔ اس کا مسئلہ بھی ضرور ملے گا اور آپ کو اب اپنے تمام معاملات میں بہتری ملنے کی امید ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

کسی انجان شخص کا بھروسہ نہ کریں اور اپنی رقم کا استعمال بھی سوچ سمجھ کر کریں۔ آج کا دن اپنے مال کی حفاظت بھی کریں اور یاری دوستی سے بھی دور رہنا ضروری ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

ملازمت میں مسلسل بحکم اللہ بہتری آ رہی ہے اور ضرورت زندگی بھی ان شاءاللہ اب بڑے اچھے انداز سے پوری ہونا شروع ہو گئی ہے۔ آپ کو جلد ہی نئے سلسلے بھی ملنے کا امکان ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آپ اپنے اندر کو اچھی طرح صاف کر لیں۔ اللہ پاک کی جانب سے غیبی مدد کا سلسلہ شروع ہو جائے گا اور جو لوگ بیمار ہیں۔ وہ صرف سچی توبہ سے کام لیں۔ تیزی سے بہتر ہو جائیں گے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

صدقے کا عمل ابھی جاری رکھیں اور ابھی کسی سخت کام میں ہاتھ مت ڈالیں اور جس سے کوئی کام بھی پڑے تو بڑے پیارے انداز سے بات کریں، کام بن جائے گا۔ آہستہ چلیں، بھاگیں مت۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ کی نیت آپ کے لئے سارے معاملات میں اہم رول ادا کرے گی۔ اگر یہ ٹھیک رہی تو سب کچھ ٹھیک رہے گا۔ آج ایک آفر ملنے کا امکان اور دوستی کے نئے آغاز کا بھی امکان ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

صرف ایک سچی توبہ آپ کو اپنی مشکلات میں واضح کمی کو لانے میں مدد گار ہو گی۔ آپ بار بار دل کے ہاتھوں مجبور ہو کر راستے سے بھٹک جاتے ہیں۔ پٹری پر ہی رہنا ضروری ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

ابھی بھی صورت حال نہیں بدلی آپ کو مسلسل استخارے کی مدد سے چلنے کا مشورہ ہے۔ آپ کو ذرا سا بھی لاپرواہی سے کام نہیں لینا اور یاد رہے کہ کسی کی باتوں میں بھی ہرگز نہیں آتا۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

مشتری کا زائچے میں آنا آپ کے لئے بے حد فائدہ مند ہے۔ عزت دولت شہرت سب میں بحکم اللہ بہتری آنے کے واضح امکانات روشن ہیں۔ آج کا دن مالی حوالے سے بھی اچھا ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

جو لوگ کسی بھی نئے کام کی ابتدا چاہتے ہیں۔ وہ اس کو شروع کر سکتے ہیں۔ ان شاءاللہ بہتری ملنے کا امکان ہے۔ سرمایہ بھی لگا سکتے ہیں۔ کاروباری حضرات خاص طور پر ضرور کوشش کریں۔

آج کا دن

صدارتی امیدوار جو بائیڈن نے ٹی وی مباحثے میں ٹرمپ کو ’مسخرہ‘ کہہ دیا

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں