آج کا دن 48

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

حالات کے مطابق اب قدم رکھنا ہے اندازے سے بالکل نہیں چلنا اور کسی کی باتوں میں آ کر اپنا راستہ بھی تبدیل نہیں کرنا۔ آج آپ کو وارننگ دی جا رہی ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

صورتحال چاہے کتنی بھی خراب کیوں نہ محسوس کر رہے ہوں جب تک میرا اللہ نہ چاہے کوئی کچھ نہیں کر سکتا۔ اس لئے آپ 450 مرتبہ حسبنا اللہ و نعیم الوکیل کا ورد کریں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

اپنی ضرورتیں اپنی پریشانیاں و مشکلات کا ذکر صرف اللہ پاک سے کریں دوسروں کے سامنے دست سوال کریں گے تو مشکل میں آ جائیں گے معاملات کو سمجھیں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

صحت کا سلسلہ قدرے کمزور ہے پٹھوں کے امراض اور شوگر جیسے معاملات پر نظر رکھنے کی ضرورت ہے اور خود بھی بد نظری جیسی کیفیت میں ہو سکتے ہیں۔ نظر اُتاریں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

ناجانے زندگی میں کس مقام پر نیکی ہو گئی تھی جو آج اس کا صلہ مل رہاہ ے اس وقت مشکل وقت ہے اور وہ نیکی ہی سمجھ لیں کہ آپ کے کام آ رہی ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آج دوپہر کے بعد آپ کی میرا اللہ نے چاہا تو بہت بڑی پریشانی سے جان چھوٹ جائے گی اور جس بھی کام میں مشکل آ رہی تھی وہ بھی انشاءاللہ آسان ہوگا۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

یہ بات دل پر نہ لیں جذباتی پن میں کچھ نہ کچھ خراب ہی ہوگا خود کو بدلیں غصہ کم کریں ورنہ لوگ کہہ دیں گے کہ اس بندے کا دماغ خراب ہے آج غور ضرور کریں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

بدنظری کی کیفیت شاید ابھی تک چل رہی ہے جس کی وجہ سے مختلف کاموں میں رکاوٹوں کا سلسلہ جاری ہے۔ بس سورة قلم کی آخری دو آیات صبح و شام پڑھیں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

دل ٹوٹ سکتا ہے کسی جانب سے ایسی بات سامنے آ سکتی ہے جس کے بارے میں یقین نہ تھا۔ آج کا دن بس جس قدر ممکن ہو خاموشی سے گزارنے کی ضرورت ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

آپ کو کسی بھی جانب سے کوئی بھی خبر ملے جب تک آپ تصدیق نہ کر لیں اس پر یقین مت کریں آج کا دن والدین اور اپنی صحت پر خاص توجہ دینے کا ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

اچھا دن ثابت ہو سکتا ہے برا رکا ہوا کام غیر متوقع انداز سے ہو جائے گا اور آپ کے اندر جو بڑی پریشانی چل رہی تھی میرے اللہ نے چاہا تو وہ دور ہو جائے گی۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

بار بار اپنی پوزیشن کو مت بدلیں یہ آپ کے لئے اچھا نہیں ہے فائدے کے بجائے پھر نقصان کا خطرہ ہے۔ آج جو آفر ملے ابھی صرف اس کو غور کرنے کے لئے رکھ دیں۔

آج کا دن

صدارتی امیدوار جو بائیڈن نے ٹی وی مباحثے میں ٹرمپ کو ’مسخرہ‘ کہہ دیا

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں