آج کا دن 48

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

زائچہ اب اپنی پوزیشن کو بدل رہا ہے۔ آپ کو شاہد کسی بڑی تبدیلی کے آثار ملیں اور آپ کو تھوڑا سا چوکنا رہنا ہے۔ اللہ نے چاہا تو اس میں بہت کچھ ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

ان دنوں آپ کے لئے ایک اچھے کام کی خوشخبری ہے۔ شاہد جس کا آپ کو کافی دنوں سے انتظار تھا۔ آج کا دن مالی لحاظ سے بھی کچھ نہ کچھ ان شاءاللہ دے جائے گا۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

دوسروں پر بھروسہ کرنے کے بجائے اپنے اللہ پاک پر بھروسہ رکھیں وہی ہے جس نے آپ کو مشکل سے نکال کر آسانیاں پیدا کرنی ہے۔ آپ دوسروں سے خطا کھائیں گے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آج کا دن مالی لحاظ سے امید ہے بڑا اچھا ثابت ہوگا۔ آپ جس بھی مقصد کے لئے قدم اٹھائیں گے ان شاءاللہ اس میں کامیابی ملنے کے امکانات بڑے شاندار انداز سے روشن ہیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

حالات کتنے بھی خراب کیوں نہ محسوس کئے جا رہے ہوں۔ آپ کا کچھ نہیں بگڑے گا۔ جب تک میرا اللہ نہ چاہے کوئی کچھ بھی نہیں کر سکتا۔ حسبنا اللہ و نعیم الوکیل کا ورد جاری رکھیں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

جو لوگ کافی دنوں سے کسی نہ کسی پریشانی میں مبتلا چلے آ رہے ہیں وہ توبہ کرکے بس یاحی یا قیوم کا ورد شروع کر دیں۔ اس مشکل سے ان شاءاللہ نجات مل جائے گی۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

اپنے راستے خود بند نہ کریں جو خوشی سے مل رہا ہے اس سے ضرور ملیں آج کا دن غصہ قابو میں رکھنے اور صرف روزگار پر توجہ دینے کے لئے بڑا اہم ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

نظربد ہو سکتی ہے، بہرحال اپنی نظر اتاریں اور اس کام سے توبہ کر لیں جو دوسروں کے لئے پریشان کن ہو۔ معافی مانگنے اور معاف کرنے کے عمل پر غور ضرور کریں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

روزگار کے حوالے سے پریشان ہوں گے اور گھر کی صورت حال نے بھی تنگ کر رکھا ہو گا۔ اس لئے آپ بس کثرت سے یا کریم یا سلام اور یا حی یا قیوم کا ورد سارا دن پڑھا کریں۔

ا

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

صورت حال میں ابھی آہستہ آہستہ بہتری آ رہی ہے جو آپ چاہتے ہیں وہ ابھی ممکن نہیں ہے۔ اس وقت جو مل رہا ہے اس کو صبر و شکر ادا کرکے رکھ لیں تو بہتر ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

دل کو قابو میں رکھیں۔ چند دن گزتے ہیں پھر پرانی ڈگر پر آ جاتے ہیں۔ ایسا کب تک چلے گا۔ یا پھر آپ کو یقین ہے کہ مرنا ہی نہیں ، تو پھر جو جی مےں آئے کرتے رہیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

مہینوں سے دوری شاید برسوں تک واپسی نہ لے کر آ سکے۔ اس لءے درگزر سے کام لینا بے حد ضروری ہے۔ آج ہونے والی ایک بڑی پیش رفت مالی معاملات کے حوالے سے ہے۔

آج کا دن

صدارتی امیدوار جو بائیڈن نے ٹی وی مباحثے میں ٹرمپ کو ’مسخرہ‘ کہہ دیا

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں