آج کا دن 57

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

بار بار کہا جا رہا ہے کہ اپنے معاملات کو ٹھیک کرکے چلیں مگر آپ مسلسل لاپرواہی سے کام لے رہے ہیں، جس کی وجہ سے ابھی کسی کام میں خاصی کامیابی نہیں ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

اپنے اور اپنے گھر والوں کے لئے چند دن مسلسل حسب توفیق صدقے کا سلسلہ جاری رکھیں تاکہ جو مشکل وقت ہے، وہ گزر جائے۔ آج کا دن خاموشی سے ہی گزاریں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ کو ابھی اندازہ نہیں ہے کہ آپ نے کیا کرنا ہے۔ صرف ہوا میں تیر چلا رہے ہیں۔ اس وقت آپ کو چاہیے کہ آپ استخارے کی مدد سے کام لیں تو زیادہ بہتر رہے گا۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

جو لوگ مالی طو پر شدید پریشان ہیں وہ اللہ پاک پر بھروسہ رکھیں، ان شاءاللہ ، وہ جلد ہی آپ کو مشکل سے نکال دے گا اور ضرورت تو آج بھی ایک پوری ہو سکتی ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آپ کو اللہ پاک کے حکم سے زیادہ پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ کی پریشانی اللہ ضرورت دور کر دیں گے۔ ذرا دل سے دعا کریں ،جو بے حد ضروری بھی ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

صحت کے حوالے سے صدقے کا عمل جاری رکھیں اور خود بھی فکر مند نہ ہوں جس مالک نے زندگی دی ہے، جب تک وہ نہ چاہے کچھ نہیں ہو سکتا۔ اس لئے بالکل پریشان نہ ہوں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ اپنے اندر کے ایک اچھے انسان سے رہنمائی لے سکتے ہیں اور امید ہے کہ آپ نے اگر اپنے دل کو پاک صاف کرکے قدم اٹھایا تو پھر ہر کام میں بڑی کامیابی ملے گی۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

رُکا ہوا کوئی کام ہونے کی بہت امید ہے۔ آپ تھوڑی سی ہمت تو کریں۔ آج کا دن اچھا ہے، مگر سستی اور لاپرواہی سے آپ کے ہاتھ میں کچھ بھی نہیں آئے گا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

دن بدن صحت کا خانہ کمزور ہو رہا ہے۔ اپنے ٹیسٹ اچھی طرح کروا لیں،تاکہ تسلی ہو سکے۔ آج کا دن مالی حوالے سے کوئی بڑی خوشخبری دے سکتا ہے، ان شاءاللہ۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

صورت حال تھوڑی سی آزمائشی اور مشکل چل رہی ہے۔ کوئی ہے قریبی جو شرارتیں کرنے کی کوشش میں لگا ہوا ہے۔ آپ کو آج صدقے اور اس سے بچ کر چلنا ہوگا۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

توکل آپ کا سب سے بڑا ہتھیار ہونا چاہیے۔ آپ کے ذہن میں یہ بات رہنی چاہیے کہ جو ہوتا ہے وہ صرف اللہ پاک کی مرضی سے ہوتا ہے۔ اس کی رضا آپ کی خوشی بن جائے گی۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

صورت حال بدستور بہتر اور آپ کے حق میں جا رہی ہے۔ پرانے معاملات آہستہ آہستہ بہتر ہو رہے ہیں مگر ساتھ ہی اپنے بھی دور ہوتے جا رہے ہیں۔ ان کو بس جانے مت دیں۔

آج کا دن

صدارتی امیدوار جو بائیڈن نے ٹی وی مباحثے میں ٹرمپ کو ’مسخرہ‘ کہہ دیا

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں