آج کا دن 46

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 اس وقت آپ کو انجان جگہ سے مدد ملنے کی امید ہے اور قرض وغیرہ کے حوالے سے بھی اچھی خبریں ہیں۔ آج کا دن آنے والے دنوں کے بارے میں اچھی خبریں دے گا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

آپ کو اپنی سوچ سے بڑھ کر کامیابی ملے گی اور ایک بڑا رکا ہوا کام بھی ہو جائے گا جو شخص وجہ پریشانی بنا ہوا تھا وہ بھاگ جائے گا، آپ فکر مند نہ ہوں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

پُرسکون دن ہے۔ بیماریوں سے نجات اور پریشانیوں میں کمی آ جائے گی اور گھر میں اگر کوئی بندش اور اثرات محسوس کر رہے تھے وہ بھی ختم ہو جائین گے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

اچھا اور بحکم اللہ مددگار دن رہے گا۔ پریشان نہ ہوں جس بھی مسئلے یا مشکل میں تھے اس سے نکلنے میں کامیاب ہوں گے، کچھ رقم بھی ہاتھ میں آنے کی امید ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

جو لوگ بیماری یا بندش وغیرہ کا شکار ہیں۔ آج زحل کے نکل جانے سے وہ اس سے آزاد ہو جائیں گے اور اپنے ہر کام میں ہی بہتری بھی محسوس کرنے لگیں گے،ان شاءاللہ

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آپ جو فیصلہ کر لیں پھر مضبوط سے اس پر قائم رہیں۔ بار بار اپنی پوزیشن بدلیں گے تو کامیابی نہیں ملے گی ۔آج کا دن اصلاح کا مشورہ دے رہا ہے۔ اگر بہتری چاہتے ہیں تو کریں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

ایک اہم ضرورت پوری ہو گی۔ آپ جس بھی امید کے ساتھ قدم اٹھائیں گے وہ پوری ہو گی۔ آج ایک پرانے تعلق سے آپ کی ایک مشکل بھی حل ہوگی۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ کو بڑے غیر متوقع ذریعے سے پیسہ ہاتھ میں آنے کے امکانات روشن ہیں اور کاروباری حضرات کے لئے ابھی اچھے دن شروع ہو رہے ہیں۔ تیزی سے فائدہ ملے گا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

جو لوگ کسی انجان شخص سے مل کر کام کرنا چاہتے ہیں۔ وہ اپنے فیصلے پر نظرثانی کریں اور مستقبل کو سامنے رکھیں۔ ابھی زائچے میں تو کسی سے فائدہ نہیں مل رہا،آج

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

ایک باہر کا شخص آپ کی اہم ضرورت پوری کرنے میں مددگار ہوگا۔ آپ جس بھی بات کو لے کرپشان تھے۔ وہ مسئلہ بھی حل ہوگا اور عزت بھی بڑھے گی۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

چھوٹی موٹی رقم کا حصول ممکن ہوگا۔ قانونی معاملات میں بہتری اور آپ کے حق میں جانے کے امکانات روشن ہیں۔ ایک ناراض سے صلح کا امکان بھی ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آج کا دن کسی بڑی خبر کو آپ کے حق میں بہتر کر دے گا۔ آپ کے لئے جاری مشکلات انشاءاللہ اب ختم ہوں گی اور روزگار کے نئے سلسلے کے حوالے سے اہم پیش رفت ہوگی۔

آج کا دن

صدارتی امیدوار جو بائیڈن نے ٹی وی مباحثے میں ٹرمپ کو ’مسخرہ‘ کہہ دیا

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں