آج کا دن 66

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

آج اہم کامیابی ملنے کا امکان ہے اور کچھ رقم بھی ہاتھ میں آنے کا چانس موجود ہے۔ مگر ابھی وہ وقت نہیں ہے، جس کا انتظار تھا، صبر سے کام لیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

جو لوگ ان حالات کے مطابق نہیں چلیں گے اور جلد بازی کرکے اپنے تمام معاملات خراب کریں گے وہ بہت پچھتاویں گے۔ ہر کام سوچ سمجھ کر کرنا ہوگا۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ کی اہم ضرورت تو پوری ہو گی مگر اندر جو بے چینی ہے وہ کسی بھی طرح پوری نہیں ہو رہی۔ شاید نماز سے دوری ہے توبہ کرکے واپسی کا راستہ لیں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

اللہ نے چاہا تو روزگار کا خانہ تیزی سے بہتر ہوگاا ور آپ اس چیز کو بھی حاصل کرنے میں کامیاب ہوں گے جس کے پیچھے عرصہ دراز سے لگے ہوئے تھے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

اندازے سے کام نہ کریں اس میں غلطی کی بہت گنجائش ہے۔ استخارے کی مدد سے چلیں گے تو شاید آپ کے لئے زیادہ بہتر رہے گا۔ ابھی تو کچھ مشکل تو ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

صدقہ دیں اور لازمی دیں۔ کچھ آزمائشی سی صورت حال نے تنگ کیا ہوا ہے۔ آپ ہیں کہ مسلسل لاپرواہی سے کام لے رہے ہیں۔ اس طرح تو مشکل میں آ جائیں گے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

ناجائز رزق سے دور رہیں اور اپنی زبان کو اپنے قابو میں رکھیں۔ اس وقت توبہ کی اشد ضرورت ہے۔ زحل کا زائچے میں آنا خرابی پیدا کرنے کی علامت ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

اللہ پاک جب فرماتے ہیں کہ ہو جا۔ تو وہ کام ہو جاتا ہے۔ پھر دوسرے کے پیچھے بھاگنے کی کیا ضرورت ہے۔ اللہ مہربان ہے صرف اسی سے ہر مدد کو طلب کرو۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

جب تک آپ اپنے دل کی صفائی نہیں کر لیتے اور توبہ نہیں کرتے حالات بدلنے کی بھی زیادہ امید نہ رکھیں۔ ان دنوں آپ کا راستہ شاہد غلط ہے، غور کریں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

آپ قسمت کو نہیں بدل سکتے۔ البتہ اپنے معاملات ٹھیک رکھ کر اپنے اللہ پاک کی خوشنودی حاصل کر سکتے ہیں۔ ان دنوں حالات آپ کی نیت کے مطابق ہوں گے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

جو لوگ کسی بھی انجان شخص کا بھروسہ کرکے اس پر رقم کا استعمال کریں گے ان کے لئے شاہد نقصان ہو سکتا ہے۔ اس لئے سب کچھ اپنے ہاتھوں میں رکھنا ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

ایک اہم اور بڑی عجیب بات محسوس کریں گے۔ دماغ الجھن اور بوجھ کا شکار بھی رہے گا۔ اس لئے آپ آج حسب توفیق اگر صدقہ دے دیں تو بہتر رہے گا۔

آج کا دن

صدارتی امیدوار جو بائیڈن نے ٹی وی مباحثے میں ٹرمپ کو ’مسخرہ‘ کہہ دیا

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں