آج کا دن 48

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل 

خواتین اگر نوکری کی تلاش میں ہیں تو آج کا دن بحکم اللہ ان کے لئے بے حد مددگار ہوگا۔ آج کاروباری حضرات کے لئے بھی اچھا دن ہے ان کو بڑا فائدہ حاصل ہو سکتا ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی 

آپ ابھی صدقے کا عمل جاری رکھیں اور جہاں ہر کوشش کر رہے ہیں وہاں اپنی کوشش جاری رکھیں۔ آج قدرے زائچے میں بہتری تو آئی ہے۔ امید ہے کہ اب اچھا ہی ہوگا۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

نوکری کی تلاش کرنے والوں کے لئے آج اچھا دن ہے اور گھر میں جاری کشیدگی کا بھی خاتمہ ہوگا۔ آج اچھا دن ہے آپ کو مالی حوالے سے بھی کوئی بڑی کامیابی مل سکتی ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

اگر کسی معاملے میں بھی لاپرواہی سے کام لیا تو مشکل میں آ جائیں گے آج پھر پس پردہ آپ کی مخالفت ہو رہی ہے۔ حاضر جواب رہنا ہوگا۔ اور کسی بات پر زیادہ یقین بھی نہ کریں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

ایک دن اچھا گزرتا ہے اور ایک دن برا نا جانے آپ کے ساتھ ایسا کیوں ہو رہا ہے آپ استخارے کی مدد لیں۔ اس کے بغیر نا چلیں ورنہ معاملات خراب ہو سکتے ہیں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

ایک نئی ذمہ داری ملنے کا امکان ہے ملازمت پیشہ افراد کے لئے آج اچھا دن ہے آپ کو ایک ترقی یا تبادلے کی امید بھی ہے اور اولاد کے معاملات میں بھی خاطر خواہ بہتری آئے گی۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

اولاد کے حوالے سے فکر مند نہ ہوں جس مالک نے دی ہے وہی ان کا نگہبان ہے آپ کیوں فکر کر رہے ہیں اور آج تو اچھا دن ہے آپ کو خود ہی اس حوالے سے اندازہ ہوگا۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

کسی بھی غیر کے مسئلے میں آنے کی ہرگز ضرورت نہیں ہے اللہ اللہ کر کے تو اپنے معاملات ٹھیک ہوئے ہیں۔ آپ کیوں بنی بنائی بات کو اب خراب کرنے کے چکروں میں ہیں خیال کریں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

جو لوگ اپنے وعدے کو پورا کریں گے اور خاص طور پر حقوق العباد کے حوالے سے اپنے معاملات ٹھیک کریں گے وہ کامیاب ہیں۔ ان دنوں صرف نیت کا ہی پھل ملے گا۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری 

آج آپ کی ایک دلی مراد پوری ہونے کا امکان کافی دنوں سے جو بات وجہ پریشانی بنی ہوئی تھی وہ اب ختم ہو جائے گیا ور آپ ان شاءاللہ مشکلات سے نکلتے چلے جائیں گے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری 

اپنے معاملات ٹھیک کریں دل کو قابو میں رکھیں ہر چیز کا حساب ہوتا ہے آنکھیں کان زبان سب گواہی دیں گے۔ اس لئے خود کو قابو میں رکھ کر چلیں تو مناسب رہے گا۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

قسمت بار بار ساتھ نہیں دیتی اور آپ ہیں کہ وقت کی قدر نہیں کرتے اور بعد میں پچھتاتے ہیں۔ اب پھر جو حالات بن رہے ہیں اس کے بارے میں غور کریں اس حوالے سے قدم اٹھائیں۔

آج کا دن

صدارتی امیدوار جو بائیڈن نے ٹی وی مباحثے میں ٹرمپ کو ’مسخرہ‘ کہہ دیا

قارئین : ہماری کاوش پسند آئے تو شیئر ، اپڈیٹ رہنے کیلئے فالو کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں