آج کا دن 62

آج کا دن کیسا گزرے گا

Spread the love

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

صحت کا صدقہ دیں اور مت اعتبار کریں، ابھی کسی کا۔ ویسے بھی خانگی امور میں آپ تنہا رہ جائیں گے ۔ فی الحال خاموشی اختیار کریں ہر معاملے میں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

جن لوگوں سے لین دین کا مسئلہ چل رہا ہے۔ وہ بڑے ہی سوچ سمجھ کر حل کرنے کی ضرورت ہے۔ جھگڑے کے اندیشے کو نظر انداز نہیں کہا جا سکتا۔ فیصلہ آپ نے کرنا ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

اپنوں کے ساتھ اختلافات کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ غصہ کم کریں اور حکمت عملی سے چلنے کی کوشش کریں اور آج روزگار کے نئے سلسلے پر بھی غور ہو سکتا ہے۔

’’ٹو بی اونسٹ ‘‘ کا سیزن ٹو جلد ہی منظر عام پر آجائیگا

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آپ کے لئے ابھی خوشی کی خبر ہے۔ ایک آسان راستہ دکھائی دے گا اور جن لوگوں سے کبھی ملنا بھی مشکل تھا۔ اب وہ خود صلح کے لئے راضی ہو جائیں گے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

صحت ابھی کمزور جا رہی ہے۔ مالی طور پر حالات بھی زیادہ مناسب نہیں ہیں۔ اس لئے آپ کو چاہیے کہ روحانی طور پر مضبوط ہوں۔ پہلا راستہ نماز سے ملے گا۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

بدلتے ہوئے حالات میں آپ کے لئے کافی کچھ ہے۔ آپ جس طرف بڑھنا چاہتے ہیں۔میرے اللہ نے چاہا تو اس میں کامیابی کے امکانات زیادہ ہوں گے۔

معیاری اور نایاب اردو کتب پڑھنے اور داونلوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ کو اب بڑی سمجھداری سے کام لینا ہوگا۔ حالات کے مطابق قدم اٹھائیں۔ مطلب پرست لوگ آپ کے قریب ہیں۔ ان سے بچ کر چلنا بھی بے حد ضروری ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

جو لوگ کسی بھی مشکل و پریشانی کا شکار ہیں۔ دوپہر کے بعد ان شاءاللہ اس سے نکلنے میں کامیاب ہوں گے۔ ان دنوں کوئی خاصی غیبی مدد ملنے کی امید ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

اپنے حق کے لئے بات کیا کریں۔ اپ کیوں پریشان رہتے ہیں۔ جب مناسب جگہ پر بولنا شروع کر دیں گے تو پھر دوسرا مجبور ہوگا آپ کی بات ماننے کے لئے۔

مذہبی آزادی میں مداخلت نہیں ہوتی‘جرمن عدالت نے اذان پرعائد پابندی ختم کردی

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

ان دنوں جس قسم کے حالات کا سامنا ہے۔ وہ اچھے ور ان شاءاللہ آپ کے حق میں ہیں۔ آپ اپنے مقاصد کی جانب چل سکتے ہیں کامیابی ملنے کی امید ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آپ کی جو بھی پریشانی ہے وہ عارضی ہے۔ اس وقت ستاروں کی پوزیشن بڑی تیزی سے آپ کے حق میں بدل رہی ہے۔ آپ کو کوئی بڑی کامیابی ملنے والی ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

سیر و تفریح کے لئے دل کرے گا۔ کوشش کریں گے تو ایسا ہونا مشکل بھی نہیں ہے اور پیسوں کا بندوبست بھی غیر متوقع انداز سے ہو جائے گا، اللہ پر بھروسہ رکھیں۔

دن آج کیسا گزرے دن آج کیسا گزرے

اپنا تبصرہ بھیجیں