آج کا دن 61

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

آج کا دن

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل
گھبرانے کی بالکل ضرورت نہیں ہے۔ آپ اب بڑی مشکل سے بحکم اللہ نکل آئے ہیں۔ آج دوپہر کے بعد ہی اچھی خبریں ملنا شروع ہو جائیں گی اور بڑی خبریں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی
جو لوگ کسی کے ساتھ مل کر کام کرنے کا پروگرام بنا رہے ہیں۔ وہ اپنے ساتھ ظلم کریں گے کسی بڑے نقصان سے دوچار ہو سکتے ہیں اس لئے اکیلے ہی کام کریں تو بہتر ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون
انجانی کسی شخصیتکی طرف ان شاءاللہ کوئی فائدہ حاصل ہونے کی امید اور رکا ہوا کام بھی ہو سکتا ہے۔ آپ کی ایک مالی مدد بھی غیر متوقع ہو سکتی ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی
پریشانی والی آج کوئی بات نہیں ہے۔ آپ کو جس طرف مشکلات آ رہی تھی وہ فوراً رُک جائیں گی۔ اور اچھی خبریں انشاءاللہ ملنا شروع بھی ہو جائیں گی۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست
آج اہم دن ہے۔ صبح سے ہی کوئی اہم خبر آپ کو آنے والے وقت کی اچھی اطلاع دے گی اور آج دوپہر کو مالی حوالے سے اہم معاملات بھی حل ہوگا۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر
نوکری کے لئے اگلے تین چار یوم بڑے اہم ہیں، ان شاءاللہ آج روزگار کا مسئلہ حل ہو جائے گا۔ کاروباری افراد اب اپنے سابقہ نقصان کا ازالہ بھی حاصل کر سکیں گے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر
بار بار کہا جا رہا ہے کہ اپنی صحت کا خاص خیال رکھیں اور روزانہ کی بنیاد پر اپنی نظر بھی اتاریں۔ آپ کو مکمل خاموشی سے چند دن گزارنے کی ضرورت ہے۔

باراک اوبامہ ٹرمپ کی انتخابی مہم کی جاسوسی کرتے پکڑے گئے

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر
جس طرف سے پیسوں کے ملنے کی امید تھی وہ بات ایک ہفتہ آگے جا سکتی ہے۔ آپ کو صبر سے کام لینا ہے جو آپ کے نصیب میں ہے وہ آپ کو مل کر رہے گا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر
اپنے دل کو قابو میں رکھیں۔ آپ پھر دوبارہ غلط دہرا رہے ہیں جس میں عزت والا مسئلہ سب سے اہم ہے اس وقت صرف واپسی کا راستہ اختیار کریں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری
جو لوگ کسی بھی الجھن کا شکار ہیں۔ اب اس سے نکلنا شروع ہو گئے ہیں۔ امید تو بہت ہے کہ اب ان کے مالی معاملات میں بھی کاطر خواہ بہتری آ سکتی ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری
بلاک رقم کی ابھی واپسی نہیں ہے۔ آپ فی الحال اس طرف زور مت دیں اور جو کام کر رہے ہیں۔ اس میں کوئی فائدہ ملتا ہوا محسوس ہو رہا ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ
آج کافی دنوں کے بعد اچھا دن آیاہے۔ جو صبح سے بہتری کی خبریں دے رہا ہے اور مالی حوالے سے بھی خوشی کی خبر ہے۔ اولاد کے معاملات بھی بہتر ہونگے۔

آج کا دن

اپنا تبصرہ بھیجیں