آج کا دن 55

آج کا دن کیسا رہے گا

Spread the love

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل (آج کا دن)
آپ کی اپنی صحت ان دنوں ٹھیک نہیں ہے۔ پٹھوں کے امراض اور پیٹ کے امراض تنگ کر سکتے ہیں۔ آج دوپہر کے بعد ایک شاندار خبر بھی ضرور مل جائے گی۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی
اولاد کے حوالے سے اب اچھی خبر ملنے کا امکان ہے۔آپ کی گھریلو ذمہ داری بھی کم ہوگی اور سالوں سے رکا ہوا ایک کام غیر متوقع انداز سے ہو جائے گا۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون
ایک اہم مسئلے سے نجات تو ملے گی مگر اب ذمہ داریوں کا بوجھ بھی بڑھتا جا رہا ہے۔ آپ جس بھی بات کو لے کر پریشان تھے وہ مسئلہ بھی حل ہو گا۔ا

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی
جن لوگوں نے اپنا کام شروع کرنا ہے وہ صبر کریں ابھی جلد بازی کرنا ان کے لئے بالکل بھی اچھا نہیں ہے۔ آج شام تک کچھ سلسلہ آپ کے سامنے ہو گا۔

وزیراعظم کابینہ سمیت مستعفی

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست
غیر متوقع ذریعے سے روزگار کا مسئلہ حل ہونے کے قریب ہے۔ بس دو یوم اور صبر کر لیں اور جو لوگ پیسوں کے چکروں میں تھے۔ ان کو مل جائیں گے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر
بڑا اچھا دن ہے۔ بس صبح سے ہی صدقہ دے کر گھر سے نکلیں اور خواہش کے مطابق اپنی منزل کو پا لیں گے۔ آج آپ کو گھر میں بھی بڑی خوشی ملے گی۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر
آج بڑا خوبصورت دن ہے۔ آپ کی طرف سے بڑی مشکل اور پریشانی کا خاتمہ ہو رہا ہے۔ ایک اہم ضرورت بھی پوری ہو گی۔ کچھ رقم بھی ہاتھ آ سکتی ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر
کسی اہم مشکل سے نکلنے کا وقت ہے اور آپ کی مالی پوزیشن بھی اب مضبوط ہونے کے اشارے موصول ہو رہے ہیں۔ بلاک رقم کی واپسی بھی ممکن ہوگی۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر
آپ کو آج کچھ اہم فیصلے کرنا ہوں گے اور جو اپنے ناراض ہیں ان کو بھی قریب کرنا ہوگا تاکہ آگے چل کر معاشرے میں اچھے فائدے حاصل ہو سکیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری
آپ کی ایک کوشش آپ کو کامیابی سے ہمکنار کرے گی اور جس بھی طرف امید لگا رکھی ہے وہ ان شاءاللہ وہ بھی پوری ہوگی۔رقم بھی ہاتھ آ سکتی ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری
جو لوگ کسی کے ساتھ مل کر کام کرنا چاہتے ہیں۔ وہ بسم اللہ کر لیں۔ ابھی سرمایہ زیادہ مت لگائیں۔ آپ وقت کی مناسبت کے ساتھ چلیں۔ جلدبازی ٹھیک نہیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ
روزگار کی صورت حال بہتر ہو رہی ہے۔ چار پانچ یوم میں بڑے فائدے کی جانب بھی جائیں گے۔ جب ہر طرح کے خطرات محسوس کر رہے ہیں۔ وہ ابھی نہیں رہے۔

آج کا دن

اپنا تبصرہ بھیجیں

Captcha loading...