پاکستانی کرکٹرز کے بارے میں شک و شبہ نہیں: رچرڈسن

Spread the love

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل کے چیف ایگزیکٹیو ڈیورچرڈسن نے پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان شارجہ میں ہونے والے تیسرے ون ڈے میں پاکستانی بیٹسمینوں کے رن آؤٹ کو کھیل کا حصہ قرار دیتے ہوئے اس بارے میں کسی بھی قسم کے شک وشبہے کو مسترد کردیا ہے۔

ڈیوڈ رچرڈسن کا یہ بھی کہنا ہے کہ انہیں شارجہ کرکٹ کے بارے میں بھی کوئی شک و شبہ نہیں ہے۔

واضح رہے کہ شارجہ میں کھیلا گیا تیسرا ون ڈے اسوقت سے شہ سرخیوں میں ہے جب انگلینڈ کے سابق کپتان مائیکل وان نے اس میچ میں پاکستان کی شکست کو مشکوک قرار دیتے ہوئے پاکستانی بیٹسمینوں کی کارکردگی خاص کر تین رن آؤٹ کے بارے میں ٹوئٹس کیے تھے جو انھوں نے کچھ دیر بعد ہی اپنے صفحے سے ہٹا بھی دیے تھے۔

مائیکل وان کے ٹوئٹس کے بعد لندن کے اخبار ڈیلی میل میں ایڈ ہاکنز نے اپنے مضمون میں تیسرے ون ڈے کو مبینہ طور پر مشکوک قرار دیتے ہوئے یہ کہا کہ آئی سی سی کا اینٹی کرپشن یونٹ اس میچ کے بارے میں تحقیقات کر رہا ہے۔

آئی سی سی نے اس بارے میں تردید یا تصدیق کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کا اس بارے میں شدید ردِ عمل سامنے آچکا ہے ۔ پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین شہریار خان کہہ چکے ہیں کہ وہ آئی سی سی میں اس بارے میں احتجاج کرینگے۔

پاکستانی کرکٹ ٹیم کے کوچ وقار یونس نے بھی میچ فکسنگ کے الزامات کو یکسر مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ انھیں اپنے کھلاڑیوں پر مکمل بھروسہ ہے۔

SOURCE – READ MORE

اپنا تبصرہ بھیجیں